gulersayma efeduru Sabah başka bir doktora gittim keseyi gördü ama küçük dedi muhtemelen geç döllenme dedi takibe aldı
Aysecan0335 4+0 dün vajinal muayenede gözğkmedi dünkü betaöda 1005 yarın tekrar giidicem hayırlısı inşallah
gulersayma efeduru Şükür 😇 Gece zor bela geçti sabah ilk işim bildiğim başka doktora gitmek oldu inşallah sağlıklı şekilde ilerler..
gulersayma Mahirin-annesi1 7 Mahirin-annesi1 evet keseyi görseydiler ilk dış gebelikten bahsetmezdiler
Mahirin-annesi1 gulersayma anladım teşekkür ederim bende salı günü kalp atışını dinlemeye gidecem kese oluşmuş demişti en son gittiğimde bende boş gebelikten korkuyorm da ondan sordum
efeduru gulersayma benimde kesem kucucuktu 2 hafta sonra bildigin kocaman olmustu icinde minicik bir bebis vardi 0.51 cm miydi neydi 😂😂😂😂 korkma saglikla ilerler allahin izniyle 🤲