Kew Bugün doktor erkek gibi duruyor %100 diyemem daha çok küçük ama erkek gibi duruyor dedi, yanılma olasılığı var mi acaba? Ben ilk günden beri kız hissediyordum
Mommyy0708 Kew ben de aynıyım, kız hissediyorum doktor erkeğe benziyor ama kesin değil dedi. 3 hafta sonra öğrenirim inşallah 17 hafta olunca. Değişebilir yani
Kew Mommyy0708 böyle belirsizlikte kötüymüş, kız dedikçe kendimi de suçlu hissediyorum🙈 inşallah 17 de öğrenirsin sende arada kalmazsın
Kew Eseyy bende değişmeyecek galiba diyorum ama sonra ilk tahminimiz tutmadığı da aklıma gelince yine kafam karışıyor
obiranneci m_k34 kaçıncı haftadaydınız ilk öğrendiğinizde ve değiştiğinde? cinsiyet tahmini yaparken kesinmi demişti ilkinde
m_k34 obiranneci 14+2 de kız bebek gibi görünüyor dedi 15+5 te gittim ben tekrar sormadan erkek demiştik dimi dedi hayır kız demiştiniz dedim şaşırdım hatta erkek dedi çıkıntı var bak dedi gösterdi %90 erkek dedi .