Eda06 yaa ne güzel hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah.
Benim ilk oğlum erkek çok fazla çikolata, tatlı yemiştim. İkincisi henüz belli değil böyle aman aman canımda birşey istemedi. İlk sağlıklı olsun elbette ama gönlüm biraz kızdan yana.
Acaba sizin iki hamileliğiniz aynı mı geçti farklı mı 🙈