Kızlar az önce belimin tam ortasına ağrı girdi resmen adet olucakmışım gibi hissediyorum öyle bir adet sancısı var birde enfeksiyonum olmamasına rağmen vajinamda bir yanma oldu serklajliyim 29+0 haftaligim acaba hafta geçişi rahim büyüyor ondan mıdır? Evde yalnızım sabaha insAllah doktoruma mutlaka goruncem korkuyorum çünkü?