Guksah-41 34+1 1900 kilosu doktorumuz biraz az dedi 1 hafta icinde tekrar gormek istedi istedigi gbi sonuc olmazsa sevk vericek dua bekliyorum arkadaslar herkez icin hayirlisi olsun inşallah 😟
bilgeeee14141 Guksah-41 benim bebeğimde kilosu azdı stres yapmayın sağlıklı beslenin kaşar ceviz muz tüketin bol bol alacaktır 🌸
Guksah-41 İnsallah sadece muz yemiyordum afedersiniz kabizlik olmamamsi icin onu da yicez mecbur 1 hafta da toparlamamiz lazim inşallah 😏