Ilk dogumumu yaptigimda ne basima geleceklerden haberdar degildim ne de panik atagim yoktu..simdi hem panik atak var bende hemde biliyorum ne kadar zor oldugunu, ailem de izin vermiyor sezeryan olmaya..benim agridan once korkudan heyecandan nefesim daralicak biliyorum, panik atakli anneler normal dogumunuz nasil gecmisti? Su an az az agrim var sanki, cok heyecanliyim😪🙏