Sema_kayra39 polikist over sendromu var sanırım, çok yumurta oluşunaca kalitesi düşüyor boş folikül tüp bebekde bazen olağan durumdur. doktorunuz Bi sonra ki protokol de daha az dozlu yada mini tüp dener
Üzülmenizi anlayabiliyorum ama bu işler biraz moral biraz sabır istiyor hakkınızda hayırlısı olsun 🌸