Merhaba arkadaşlar 37. Haftamdayım böyle adet olacakmışım gibi ağrı var ama kasıklarda değil dizden altta uyuşma gibi normal mi bu sizde de oluyor mu? Karnımda hiç ağrı sancı yok acaba üşüttüm falan mı bilmeden diye düşündüm ama doğum belirtisi değildir değil mi?