Ahuum Benimde sütüm son haflarimda geliyordu hep. Doğum yaptım gelmedi pompa ile sagdim. Mutlaka alınmali bence. İlla elektrikliye gerek yok manuel işimi gördü benim. Ayrıca bebeğim bir göğsümu emerken diğer göğsümdem süt akıyor, manueli takıyorum süt boşa gitmiyor buzluğa koyuyorum