Merhabalar…
Bugün hastaneye gittim kontrol için üstten ultrasonla görünmedi kese 5+5 günlük hamileyim doktor vajinal muayene baktı kese göründü ama kese düzensiz keseymiş progestan ilaç verdi kullan düzelir dedi 10 gün sonra tekrar gel dedi sizce düzelir mi bu benim ikinci gebeliğim ilki kalp atışı olmadı için kese dağıldığı için kürtaj oldum 😞😞