Neslhnnn Ben normalde uzun süredir lens kullanan birisiyim ama hamile kaldığım günden beri lens kullanamıyorum gözlerim aşırı hassaslaştı ayrıca numaralarım sürekli düşüp çıkıyor doktor hamilelik döneminde normal olduğunu söyledi ama yinede tansiyondan da olabilir onu da muhakkak doktorunuza danışın