Aysegul34_16 Kızlar 3 hafta önce düşük yaptım kürtaj olmadım. Kanamam 8 gün sürdü ve biz hiç korunmadık adetime 7 gün var ve kasıklarımda ara ara çok degilik bir sancı oluypr normaldeadet olacagım gün sancım olur ve hemen olurdum. Ama şimdi kestiremiyorum. Ne yaşadığımı hamilr olsam bile bu sancı gibi şeyi yaşamam için çok erken adet olsam neden girip çıkan bir sancım var arada belime de vuruyor anlaöadım hiç böyle şeyler yaşıyan varmı yardımcı olurmusunuz
sudamlasi Aysegul34_16 düşüğün etkisinden olabilir. Benim kürtaj dan sonraki adetlerim sancılı geçmişti birde yumurtlama günleri de sancılı geçebiliyo.