Batur-Alp1 30 haftalığım bugün yaptım diyebilirim camları kapıları sildim canım çıktı ama 🥺Ben dogurana kadar yine kirlenir camlar vs ama napiyim silemem bir daha diye ağırlaşmadan sildim zaten kış yani yağmur çamur 🥺ama çok yoruldum yaa belim kopuyo şuan iyi ki ağırlaşmadan yapmışım