Rosense Burada yemek yapan, düzenli işe giden anneleri görüyorum. Bir benim mi enerjim yok anlamıyorum. Yemek falan yapamıyorum, home office çalışıyorum. Tüm gün hiç enerjim olmuyor. 25+1 olduk ama hamileliğin başından beri böyleyim.