Merhabalar buraya benim durumumda olanların bir nebze olsun içini rahatlatmak için yazıyorum çünkü ben bu süreçte hep burada okuduklarımdan destek aldım . İkili testim normal olmasına rağmen üçlü testim 1/100 riskli çıkmıştı . Bebeğin bağırsaklarında da parlaklık görüldü ve iki doktor da amniyosentez önerdi . Amniyosentez yerine fetal dna testi yaptırdık çok şükür temiz çıktı . İkili -üçlü testlere göre lütfen kendinizi üzmeyin . İki haftam zehir oldu , kendimi çok yıprattım . Hepimiz sağlıklı ve hayırlı bir şekilde yavrularımızı kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻