Adamiranin__annesi _ozlmm bence ultrason dada yanılıyorlar.. Yani 2500 olmayabilir o sırada yanlış söylemiş olabilirler 200 300 gram öyle olabliyo. Ama benim çocuk 3400 doğmuştu normal yani
_ozlmm sinemkiz Bence gayet normal ☺️ 37+2 de 3050 kilo olarak kucağıma aldım gayet zayıf oysa hep haftasından önde gidiyordu kilosu doktorum da iri bir bebek olacak demişti ama alakası yok ☺️
sinemkiz _ozlmm alin benden de okadaaar banada oyle soyleniyor suanda :)) iri bebek olcak sezeryan diyorlar siz normal dogum mu yaptiniz?
oykumm_1233 Birduameselesi kuzum yanlıslık olmasın 30 31 haftalarda genelde o kıloda alıyorlar belkı ultrason cihazından kaynaklı yanlıs kılo ölçümü olabılır yada zayıf bır bebek olucak benım 30. haftada 1650 1700 grdı
_ozlmm Adamiranin__annesi Evet bana da mesela doğuma gireceğim gün baktı 3200 falan dedi ama ilk doğduğun da 3050 çıktı 3 gün küvezde kaldı 2900 olarak çıktı
Seher_ornkk Birduameselesi haftası haftasına uymuyor bebekler bi anda kilosu hızlanıp bianda sabitlenedebiliyor hiç stres yapma ve çoğu ultrason yanılaniliyor erken doğumriskin yoksa son güne kadar bebeğin güzelce gelişir kilosu ilerler inşallah ❤️