Kızlar şu doğum nişanı dediğimiz şey bir haftadır sürekli geliyor sanki yoksa ben yanlış mı biliyorum her lavaboya idrara gittiğimde oluyor sarı renk afedersiniz yani anlamadım ben zaten demiştim 2 cm açıklığımda var 10 gündür ama daha 34 haftadaym yanlış mıdr nişan değil midir bu bilgisi olan