didemmmm1705 Caglaa21 Ben kullanıyorum yan etkili değil inşallah size de bir yan etkisi olmaz sağlıkla gelsin bebeğiniz ❤️
Faness Caglaa21 gebe olmadan önce kullanmaya başladım çok güzelllll 9 ay kullanıcam.Doktorum 9 ay kullanılabilen vitamin dedi ımom’a kokusu beni etkilemedi.4 ay olduk gece yatmadan önce 11 de içiyorum midemide hiç bulandırmadı
Cey-cey Caglaa21 valla bende iyisi olsun diye aldım öyle bi gaz yaptıki resmen belimden karnıma kramlar girdi içmedim bide arastırınca oksapar kullananlara onerilmiyomus o yğzden içmiyorum
Esayser 1.5 ay kullanabildim sadece midemi çok yakıyordu bıraktığım zaman mide yanmam kesildi alternatif bişey bulabilirsem ona geçeceğim bende
sym25_ Caglaa21 beşinci ayda kullandım yan etkisini görmedim fakat ben de Bebek’te bir ay içerisinde fazla kilo aldık iştah açıcı 😀
Blgnlv Caglaa21 hamile kalınca başladım doktor sonuna kadar kullan dedi. Kokusu biraz kötü ama çok faydalıymış
Baharsss Caglaa21 hamileliğimin başından beri kullanıyorum doğuma kadarda kullanıcam yan etkisini görmedim
iremcannn1907 Caglaa21 ben kullandım tek yan etkisi aşırı kilo oldu 😂 yani ben hamilelikte +32 kilo aldım doktorum ilaçtan olabileceğini söylemişti
Caglaa21 iremcannn1907 yaaa bende vifolic kullandım yan etkileri olduğu için bıraktım 4 aylık hamileyim ama 76 dan 85 e çıktım aşırı bulantım vardı yemek yiyemediğim halde 🤦🏼♀️😂
Cey-cey Caglaa21 bilmiyorum oksaparla aynındeger de bi arastırıp yazarsanız bende aldım oyle duruyo aklım cok karıstı