Ayse001000 Dünden beri başım çok ağrıyor parol içiyorum bir faydası yok acile gitsem bişey yaparlar mı
Kayaozge Ayse001000 Parolun hiç bir faydası yok gerçekten ama baş ağrısını ben 3-4 gün üst üste çektim karanlık bir odaya girip uyuyordum ama acile gidince serum takıyorlarmış Buda rahatlatıyormuş siz de gidin isterseniz
Papatyarslan Kayaozge Ayse001000 benimde başım çok ağrıyor duvarlara vurucam artık minoset içtim asla geçmedi resmen bu ağrıyla yaşamayı öğrendim😢
tolbetulll Ayse001000 bende yaklaşık 10 gündür çekiyordum , ağlamamak için kendimi zor tuttum . Yeni hacamat yaptırdım çok şükür daha iyiyim
Kayaozge Papatyarslan Hepimiz sanırm öyle ağrılarımızla yaşıyoruz ama lavanta yağı çok iyi geliyormuş çevremdeki insanlar da önerdi denemek isterseniz eğer fikir olsun size de