Ya kızlar kemal sunalın filminde olduğu gibi aynı anda sağlık ocağındaki bir kadınla benim beta değerlerim alınmış nasıl oluyo anlamış değilim benim barkod kayıp mı olmuş napmis bilmiyorum onla karışmış olabilirmiş o hanfendiyide aramışlar kan versin tekrar diye benide aradılar tekrar beta bakalım emin olmak için antibiyotik tedavisi başlanacak çünkü ben gelmek istemiyorum korunuyorum sonuçta yanlış test magduruyum 5-6 erken gebelik testi yaptım hepsi negatif birisi pozitif çıktı oda yarım saaten sonra çıktı dedim . Olsun nolur nolmaz o testlere güven olmaz dediler . Sizce gitmelimiyim. Önceki postumda duruyo testim , hamile olsam bilirim diye düşünüyorum, olsa hepsinde çıkar tek birinde çıkması o testin hatalı olduğunu gösterir yanlış mı düşünüyorum? Adetim de gecikme olursa geleyim dedim ama ısrarla gel diyolar ? O kadar test yaptım hepsi negatif yani