Selam kızlar, yazın düşük yaptım 9 haftalıkken kürtaj oldum, sonrasında regl oldum ama ondan sonraki reglim ilk reglimden hemen 15 gün sonra oldu, baya da uzun sürdü 10 gün kadar, doktora gittim kist olmuş dedi, zaten yumurtlama da yakalayamamıştım geçen ay, reglden sonra düzelir dedi regl bitti yine ovaluasyo testi yapıyorum gene hiçbir şekilde yumurtlama yok. Düşük yaptığım hamileliğimi de ovaluasyon testleriyle yaptığım için çok net kıyaslıyabiliyorum 2 aydır asla yumurta olgunlaşmıyor. Şimdi tekrar regl bekle sonra yine yumurtlama bekle, gerçekten bazen tahammülümün olmadığını düşünüyorum. Pskolojikmen çok yoruyor beni.. bde düşükten önce çok normal ve düzenli olan tüm sistemim bozuldu resmen. Çok karışık hissediyorum gerçekten. Burada sizinke paylaşmak istedim belki bi nebze ii gelir diye.