Fatoskty Bebeğim yoğun bakımda sütümü sağıyorum nasıl saklamam lazım. Hemşireler sadece 3 gün dolapta 3 ay buzlukta saklanır dedi ama aklıma takılan şey oldu. Mesela sağdım poşete koydum birdaha sağdığım sütü başka poşete mi koymalıyım ?
Fatoskty HilalEyce bir şey daha sorucam buzluğa koydum nasıl çözdürücem acaba. Birde çözdürünce yoğun bakımda tekrar onu dondururlarsa sıkıntı olmaz mı ?
Gulcanozzz Fatoskty siz donuk götüreceksiniz onlar kullanacağı zaman çözdürürler. Çünkü çözünen sütü 24 saatte tüketmek gerekir. Ayrıca yeni yeni götürmeye başlıyorsanız ve bebeğiniz götürdüğünüz miktarın tamamıyla günlük besleniyorsa buzluğa atmayın günlük sağdığınızı normal buzdolabına (dondurucuya değil) koyup günlük götürebilirsiniz