Merhabalar ben 38+2 haftalık hamileyim. Ama bir hafta önden gidiyor. Bugün çatı muayenesi yapıldı, nst ye bağlandım. Ama ne sancı cıktı, nede açıklık var doktorum bana pazartesi günü 38+6 haftalık olacak pazartesi gel doğuma alcam seni dedi. Özele gidiyorum, normal doğum yaptıracak ama sancım vs yokken nasıl olacak bilmiyorum doktoruma da sormayı unuttum 😅bu sekilde sancısız doğum yapan varmı? Acıklık olması için ne yapmam lazım sizler neler yaptınız?