Benim kızım martta doğacak inşallah. Bende bir iki tane ara renk kıyafet birde beyaz çıtçıtlı, battaniye felan aldım. Şu an başlamak için erken diyenlere aldırış etmeyin çünkü bebek kıyafetleri oldukça pahalı ve ihtiyacımız olan bir sürü şey var. Doğuma kadar anca hepsini almış oluruz diye düşünüyorum 😂