Mavissibel rabs bende akademi hastanesi nuri huseyinogluna gidiyordum dogum yaptim hayirlisiyla darisi sizlerin basina ☺️
Kbrsoy rabs 161 tl idi muayene ücreti. 1 buçuk aydın 195 tl oldu 🤦🏻♀️ Doğum ücreti de artmıştır sormaya korkuyorum 😣
nesli2018 Kbrsoy güncel Doğum fiyatlarını biliyor musunuz? Ben muayeneye gelen zamlardan sonra korkuyorum 😂 bide bizim 2019 nasipse, kaç kez zam gelir bilmiyorum
Kbrsoy nesli2018 ben de muayene ücretine gelen zamdan sonra sormaya korktum da artk öğrenmem lazım 34 haftalık oldum 😅
Kbrsoy nesli2018 Pazartesi günü kontrolüm enine boyuna konuşucam bakalım eşimi de Doğumu alıcak mı. O kadar para vericez inşallah alırlar ya 😅