2 tane bebeğim var biri 2.5 biri 1 yaşında ve sprialle hamile kaldım şuan 3 aylık hamileyim ve hamileliklerimde kötü geçiyor kordonlarımı bağlatmak için erken mi bidaha nasıl korunacam onu da bilmiyorum tek çarem bu kaldı ne yapsam bilmiyorum bide iki kızım vardı bu da kız