Kızlar napıyosunuz nasıl gidiyor hamilelik.. Benim geceleri yatapa yatınca başlıyor bel ağrım. G0n içinde sorun yaşamadım ama geceleri biraz ağrım oluyor. Birde içeride fazla yer yokmuş kızçem çok hareket etmiyo. Magnezyumu 3 e çıkardık. Ama bekliyorum hala. Ultrasonda içerde durmuyo ama dışarda herşey süt liman 😂😂