Semra78450 bende gittim detaylı ultrasonda bebeğin böbreginde sorun çıktı.ve down sendromlu ihtimalinden dolayı .hala da perinatolojiye gitmem gerekiyor takip edilmesi gerekiyormuş.Yani son haftada bir sorun gördüyse kesinlikle gidin doğumda çıkabilecek bir sorunu engeller .