Kızlar 29+6 dayım kontrole gittim bugün doktor plsenta aşağıda idrar torbasının çok yakınında dedi sezeryan olcak buda biraz sıkıntı yapar kanama fazla olur dedi orayı dikislerini fazla yapicaz dedi kan grubumu vs sordu daha önce kanama oldumu diye sordu olmadı kanamam ama erken doğumu da beraberinde getiriyormus ihtimal vermedim özel hastaneye gittim oda aynı şeyleri söyledi erken doğum fazla kanama vs.var mı böyle bişey yaşayan