Bende senelerdir lens kullanıcısıyım ilk verdikleri reçeteyle almıştım sonrasında lens kutusunu atmıyorum bitince gidip eczaneye gösterip aynı numara aynı şekilde alıyorum ilerlemedikçe gözün tekrar tekrar reçeteye gerek yok aynı şeyi kullanıyosun zaten