Devlette isteğe bağlı sezeryan yapmıyorlar normal doğum için 41 hftaya kdr bekliyorlar nerdeyse.bevekte yada annede herhangi bir sağlık promlemi oluşursa o süreçte en son sezeryan yapıyorlar.aman normal doğumu desteklemek ve herkesi normale teşvik etmek ilk etapta…41 haftada zorunlu sezeyan oldum devlette doğum ilerlemedigi ve bebek iri dedikleri için.