oglusununannesii Kızlar 8 haftalık hamileyim, sabahları bulantım vs yok şimdilik çok şükür , bulantı yoksa büyük ihtimal oğlun olacak diyorlar , sizce öyle mi oğluşu olan anneler bulantınız oldu mu 💖
Tubatgn oglusununannesii 12.haftaya kadar full kustum ama oğlum oluyor. Herkesin hamileliği farklı geçer. Kişiye özeldir belirtiler. Bunlar cinsiyeti belirlemez. 🤗