İlk fırsatta doktora gidin benim 6+4 de olmuştu ertesi gün doktora gittim enfeksiyon çıktı kalp atışını da o gün duymuştuk . Progestan verdiler ve yine progestan içerikli bir iğne yaptılar ondan sonra kesildi bir daha hiç olmadı enfeksiyon için de tek kullanımlık ilaç verdiler bol su tükettim ve ayaklarımı sıcak tutmaya çalıştım çamaşıra dikkat etmek gerekiyor pamuklu ve ütülenmiş. İhmal etmeyin kendinizi strese de sokmayın ama inşallah önemsiz bir sebeptir sağlıklı bir hamilelik geçirirsiniz