Kizlar ben suan nerdeyse 15 haftalik hamileyim, ilk aylarim cok bulantili gecti. 2 ay Kadar yatarak gecti diyebilirim. Hala tam olarak gecmedi. Cok yorulunca kustugumu farkettim. Yani yorgunluga hic gelemiyorum. Evde sadece temizlik bile yapsam inanilmaz yoruluyorum, bazen basim donuyo, gozlerim karariyo. Ayrica nesef almakta cok zorlaniyorum, ozellikte yatarken. Kalbim cok hizli atiyo inanilmaz bi basinc var. Ve bu aralar inanilmaz bi bas agrisi var yani gecesi gunduzu yok, belki 10 gundur araliksiz basim cok agiriyo, yuksek tansiyonla felan alakasi var mi, bilen yasayan?