Ben kızım doğduğu zaman kullanmıştım. Mart bebegiydi ve hava soğuktu puset kurtarıcı oldu. Çok uzun bir süre kalmadığı sürece sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Yurt dışında bazı hastaneler pusetsiz çıkışa izin vermiyorlar diye duymuştum .. tercihe bağlı 🙃