Feyza3214 suni sancı alıcam diye hastaneye gittim ve acil sezaryene alındım. Keşke hastane çantamda şu da olsaydı dediğim bir şey olmadı. Pijamalarımın önü boydan boya düğmeli olsaydı daha rahat edermişim sadece. Daha önce ameliyat olmamış biri olarak iyi ki spinal olmuşum diyorum gayet iyi geçti bence. Eşinin ameliyata girme imkanı varsa bence çok iyi olur. O ana birlikte tanık olmalısınız ☺️ Daha 15 günlük olduk ilişki konusuna yorum yapamıyorum. Akşam 7 de doğum yaptım sabah 8 gibi ayağa kalktım beklediğim kadar kötü değildi. Karnın yere düşecekmiş gibi bir his oluyor sadece. Gaz ve wc konusunda sorun yaşamadım yürümeye başladıktan sonra gaz çıktı, akşama da tuvalete çıkabildim. Süt hemen gelmedi sadece bebek ağladıkça benim de ağlayasım geldi bütün hemşirelerle konuştum neredeyse🤦🏻♀️ Ne olursa olsun suyu bol tüket ve emzirmekte ısrarcı ol sen kazanacaksın 👍🏻 Bana normal dikiş atılmış. Dikişler alınana kadar banyo yapma dediler. Ben eve gider gitmez göğüslerimi sıcak suyla yıkadım.
Çok şükür süt resmen aktı o andan sonra🙏🏻 Hamilelikte 10 kilo almıştım 6 kilosu doğumdan sonra gitti. Kalanlar da emzirdikçe gidecek diye umut ediyorum☺️ Korse kullanıldığını bilmiyordum hiçbirşey kullanmadım karnım top şeklinde kaldı.