momandbabyy1 Amniyosentez yaptıran var mı? Ense kalınlığı riskinden dolayı pazartesi karnımdan sıvı alınacak, korkulacak bir şey var mı? Tedirgin oluyorum.
havvaana momandbabyy1 ben yaptım 3 hafta oluyor sonuç bekliyoruz korkulacakvir durum yok sadece ince bi iğne ile bebeğin sıvısından sıvı alıyor. Normalde yaptırdığımız kan tahlilleri kadar bile sürmüyor 17 18 haftalıktık sanırım 3 5 dk anca sürüyor
Ayseelaa Benim de ikili testen sonra yaptırmam istendi ama ben yaptırmadim bazen yaptirsamiydim acaba diyorum Rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin inşaAllah 🤲
Tirtir5 Ayseelaa iyiki yaptırmamısın cok tehlikeli canım Rabbim saglıkla kucağına aldırmayı nasip etsin inşallah 🤲
Dahayokveannesi Minnosumm89 youtube kanalında amniyosentez videosu var orda aciklamali sekilde soyluyor doktorlar risk almamak icin istiyor diyor .
sevil42 Yaptırdım korkulacak birşey yok bir hafta içinde ön sonuç çıkıyor ayrıntılı rapor bir ay sürüyor çıkması
Tugceonur EceDalgaciMahmutoglu doktorlar çoğu önermiyor düşük tehlikesi yaşanabilir vs diye özellikle uyarı yapılıyor benim ilk gebeligimde de 2 lintaramam yüksek çıkmıştı orda doktor bana anlatmıştı risklerini yaptırmamıştim iyikide yaptirmamisim kızım sağlıklı doğdu yani çok şükür ki 19 aylık şimdi
Fatma0715 EceDalgaciMahmutoglu bana da önerdiler yaptırmadım 500 de bir bebeği kaybetme ihtimali var dedi doktor göze alamadım Allah’a şükür sağlıklı şuanlık
Tirtir5 momandbabyy1 neden yaptırıyosun ki bebeği riske atıcaksın söylemedi mi doktor cok fazla düşük tehlikesi var diye Yani bebeği aldırmayı düşünürmüsün bsy cıkarsa
Saglamrahime11 Tirtir5 hiç bir alakası 500 milyonda bir düşük riski War bende böyle düşünüyordum we 7 tane profesör ile konuştum görüştüm yaptırmadan ewwel bilip bilmeden yorumlar yapmayın bence
Tirtir5 momandbabyy1 yani söyle söyliyim karnından giriyolar ve bebeğin kordonuna igne btırıyolar düşün bebeğinden alıyolar ve cok riskli onun yerine fetal dna yaptır bence sadece senden kn alıp yurt dısına göndrriyolar
sevil42 Tirtir5 Yanlış bilgi amniyosentez bebek kordonundan girilerek alınmaz bebeğe teması yoktur amniyon sıvısı alınır insanları yanlış yönlendirmeyin 2 dakikalık basit bir işlem riski de oldukça az ben yaptırdım ve hemşireyim gerçekten riskli bir şey olsa doktorlar önermez zaten birde sadece bebekte olası sıkıntılı bir durum varsa bu sadece bebeği aldırmak için değil doğum sonrası acil müdahale edilmesi gereken durumların tespiti içinde gereklidir
Ece0 Bebeğin kordonuna iğne mi batırıyorlar 🤣 dusuk riski cok fazla mi 🤣 arkadaşlar allah aşkına bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın ya Tirtir5
littlemiracle_ Tirtir5 amniyosentez kordondan girilmiyor kordondan kan alma işlemine kordosentez deniyor ben yaptırdım onu lokal anestezi ile yapılıyor ve korkulacak birşey yok evet riskleri var ama abartıldığı kadar değil aynı riskler gebelik boyunca da oluyor ve kordosentez amniyosentezden daha riskli birşey olsa bana olurdu heralde birde bebeği aldırmayacaksan yaptırma gerek yok diyenler için bende hiç düşünmedim aldırmayı hastalığın teşhisi icin yapılıyor test
Beybi_2022 %100 down sendromlu dedi doktor ve kalbinde sıkı tok var kalp yetmezliği olabilir yaşamaz dedi ben yaptırmadım kendimi hazırladım down sendromlu bebek bekliyordum Allah’ın işi işte çocuğum sapasağlam doğdu şuan 3 yaşında hiçbir şeyi yok çok şükür m
Tirtir5 Beybi_2022 biliyomusun o kadar cok insan varki bu sekilde mucize olan eger o sıvıyı aldırsaydın nolcaktı belki bebegin düşcekti ama bak şimdi sapasaglam işte senin gbi düşünenler kalbini bozmayanlar kazanıyo Rabbim saglık versin size inşallah 🤲♥️
Fundaozbek Beybi_2022 Maşallah. Benim de dörtlü taramam 1:50 çıktı. Yaşım 36 o da etken demişti doktor. Ne fetal DNA ne de amniyo sentez yaptrıdık. Biz bebeğimizi istiyoruz. Bence aldırmayı düşünülüyorsa tarama testlere gerek yok. Şu an 37 haftalığım. Az kaldı doğuma
minnoskiz- @momandbabyy1 yaptırdım riskli bir işlem ama çok şükür bir sıkıntı çıkmadı korktuğum kadar değildi toplasan 1 dk sürdü rabbim hayırlı sonuçlar almayı nasip etsin
EmelBG_ momandbabyy1 Riskleri olan birşey araştırdığınızda çıkıyor .Şükürler olsun iyi ki yaptırmadım o psıkoeljiyi kaldıramam herkesin düşünce yapısı farklı tabi ki .Aldıracak olsam yaptırırdım öyle birsey hiçbir zaman düşünüyorum o yüzden o risklerden yaptırmadı m. İnternette araştırdığında riskleri çıkıyor zatne detaylı genelde doktorlarda önermiyor aldırmayı düşünmüyorsan