Boss01 çok silik şekilde çizgi görünüyor ama önceki durumu hatırladım bence bekleyin bende silik çizgi ile öğrendim ama doktorlar hemen kimyasal olabilir daha adet zamanınız gelmemiş çok erken falan dedi sonra hamilelik sürecine bir türlü inanamadım acaba kimyasal mı acaba dış gebelik mi acaba boş gebelik mi vs birsürü stres yaşadım en güzeli bekleyin zaten hamileyseniz bunun kaçarı olmayacak her türlü hamile olmuş olacaksınız erkenden testlerle öğrenip sonra umutsuzluklara kapılıp üzmeyin kendinizi allahım inşallah gönlünüze göre verir önceki konuda bende çok umutlanmıştım hamile olduğunuz konusunda ama asla umutları yitirmeden sabırla bekleyin bence 😊 allahımda gönlünüze göre versin inşallahh