Bende Mart 25 yapacağım bende almadım valla ocakta alırım diye düşünüyorum adanadayım o yüzden nisandan sonra bize yaz geliyor zaten 0 3 yaş çok az kışlık alırım 5 6 takım diyorum sonrası 6 9 aya kadar yazlık alırım sonra kışlıga dönerim ilk hamileliğim birde afallıyorum etrafa soruyorum hep