1rumeys 24+3 günlük hamileyim böyle sanki göbeğim biraz aşağıda gibi hissediyorum ve adet olacakmışım gibi bir his var sizce normal mi yaşayan var mı kızlar?
Karadasesra 1rumeys göbek düşüklüğü bende de var 33. Haftadayım hiç yukarı çıkmadı göbeğim hep aşşağıdaydı o normal bişey erkekmi sizin bebeğiniz
cimcimemmmm 1rumeys yarin mesai varken doktora bir gorunun . Kiminde normaldir kiminde de olasılığı durum çıkabiliyor. Benim de bi kac gündür baslamisti bugun doktorum hastaneye yatırdı açılmamda olmus bi cm😔 bugun 33 haftalik olmustuk.
1rumeys Karadasesra yok kız benimki böyle adet olacakmış hissi ve hafif ağrısı olduğu için korktum normal mi acaba yoksa gitmeli miyim doktora