Evet ben Londra’da yaşıyorum buradaki doktoruma muaneye gittiğim de sol kaşığım ağrı yapıyor demiştim ultrason ile baktığında birsey yok yumurtalığın sol tarafta tutunduğu için ağrı yapıyor ve cinsiyeti erkek olacak dedi çok erkendi 10.haftaydı doktor bunu söylediğin de ve şu an 27.haftadayız şükür erkek çocuğun olacak 🤗