34+0 gebeyim, hamileliğimin başından beri bebeğim hep 1 hafta civarı öndeydi. 30dan sonra kafa 1 hafta öne geçmeye başladı. Son kontrolümde kafa 3 hafta bebek 2buçuk hafta önde diyor doktor. Gebelik şekerim vs yok. Herhangi bir sağlık problemi olabilir mi dedim, üç doktora sordum üçü de “hayır genetik olabilir” dediler. Buna rağmen, daha kucağımıza almasak da evlat işte korkuyorum endişeleniyorum. Daha önceki gebeliklerinde ya da şu an başına böyle bir şey gelen var mı? İçimin rahatlatılmasına ihtiyacım var. Ne yaparsam yapayım içinden korku endişe eksik olmuyor, sürekli internetten bakıyorum 10siteden 9u sağlık problemi olarak adlandırmayıp bir site sağlık problemi olabilir dese ben onu kafaya takıyorum. Zaten sona yaklaştıkça duygu durumumu kontrol edemememeye başladım :(