Gamzesnmz1 Kızlar Ortadoğu hastanesindeki doktorum ayrılmış yine aynı hastaneye giden var mı varsa hangi doktoru önerirsiniz ?
KayraVeAnnesi_06 Gamzesnmz1 Günel hocaya gidiyorum , memnunum iyiki diyorum 6.haftamdan itibaren gidiyorum , doğum paketi aldım Şuan 29.haftamdayım
fatiss Gamzesnmz1 tatlim sen bilirsin yinede ama bosa para verme o hastaneye isin icinden cikamayinca devlete gonderiyorlar benim sana tavsiyem etlik sehir hastanesine git bizzat gittim gordum yeni dogani filan cok iyi sana da bebek gibi bakarlar
Gamzesnmz1 Ne kadara aldın doğum paketini canım? ben de Elif hocadan çok memnundum ayrılmış sözde yarın randevum vardı dikkate alcağım canm gidelim bakalım teşekkür ediyorum
Haticebt Gamzesnmz1 merhabalar güzel bir gebelik dilerim.. Elif hoca kayserideyken takipli hastasıydım, hangi hastaneye geçmiş bilginiz var mı acaba
KayraVeAnnesi_06 Gamzesnmz1 29.haftadayım ben canım , şuan güncel fiyatı bilmiyorjm ben 9.250₺ almıştım
Gamzesnmz1 Haticebt ortadoğudaydı pazartesi günü en son görüşmüştük bugün aradığımda ayrılmış ama hangi hastaneye geçtiğini bilmiyorum bende memnundum
KayraVeAnnesi_06 Aysinvebebito 11.000₺ diye duydum ama net bir bilgim yok . Hastaneyle görüşüp net bilgi almanızı tavsiye ederim 2 aylık hamile arkadaşım var 11.000₺ ödediğini söyledi onuda ordan biliyorum birde burda bir kaç kişi yazmıştı ama sormanızda fayda var
Aysinvebebito KayraVeAnnesi_06 telefondan bilgi vermiyorlar evim de uzak o yuzden sordum. Birde fiyatın içine taramalar vs dahil mi
KayraVeAnnesi_06 Aysinvebebito Bütün testler dahil , doğum ücreti , doğumda 1 gece kalma , oda süsü ve magnet , 10 muayene . Dahil olmayanlar başka bölüme doktor yönlendirirse , Covid testi ve epidural anestezi dahil değil