Kızlar merhaba 2 yıla yakındır gebelik istiyorduk en son 22 temmuzda hsg çektirdim polistik overim de vardı 3 ay oldu ve 8 gün geciken adetle gebelik testi yaptım çift çizgi kan testi verdim değer 5 in üstü çıktı doktor 1 aylık hamilesin dedi kadin doğum görsün dedi kalp atışı ne zmn duyulur kesede görünür mü acaba Rabb’im isteyen herkese nasip etsin