hanımlar gerçekten tam 2 aydır geçmeyen bir ürtikerle uğraşıyorum dermotologa gittim ürederm %10 krem verdi
hergün duş alıp sürüyorum ama yinede kaşıntı oluyor
gerçekten çok strese sokuyor kaşıntı.
Geçirenlerin tavsiyesine ihtiyacım var. Gebelik bitince ne zaman geçiyor bu hastalıkta