Bugun ikinci çatı muyanemi oldum.
İlk gebeliğim.
Bebeğin kilosu 3,500 kg civarında dedi.
Açılma yok bebeğin kafası kanala yerleşmemiş daha dedi bu gidişle giderse zor bir doğum olur gibisine konuştu biraz tedirgin oldum açıkçası bebeğin kilosu da ilerliyor sezeryan mı olsam diye düşünmüyor değilim ne yapıcam hiç bilmiyorum tavsiyeleriniz neler 🤨