Gzm012 Yassı Epitel 15 normal aralık 0-10 arasi Lökosit(hpf) 245 normal aralık 0-5 arasi Eritrosit 86 normal aralık 0-3 arasi olması gerekiyormus doktora gösteremedim enfeksiyon ilacı kullandim daha önce ondanmi yüksek çıktı acaba
sorybaby Gzm012 canım lökosit miktarının aynısı bende çıkmıştı 8 haftalikken doktor az daha gelmesen düşükle sonuçlanırdı falan dedi çok korkmuştum bol bol su iç birde verilen şaseleri kullan inşallah düzelir geçmiş olsun
Vera09 Gzm012 hamilemisimiz lokosit baya yüksek çıkmış gibi tabi doktorunuz daha iyi bilir ilaç kullanmanız gerek sanırım
Gzm012 Prensesmelek sağlık ocağı doktorumu aradım pazartesi tekrar test verecem şase kullandım fitille birlikte O halde değerim böyle çıktı
Gzm012 Vera09 fitil ve şase kullandığım için yakın zamanda doktorum bol su tüket pazartesi tekrar tahlil ver ona göre yol izleyelim dedi çok fazla ilaç kullanmanı istemiyorum dedi