İlk 3 ay hiç bi işlem yapılmıyor ortalardaysanız benim dişçim dişime bakıp bi evrak verdi (hangi ilacı işlemi yapacağı dozajı felan yazıyordu ) bunu gebe takibini yapan dr onaylarsa işlem yaparım dedi kanal tedavisi yapıldı bi sorun dişçinize ilk 3 ve son 3 işlem yapılmıyor demişti benim dişçim tabi izin verirse gebe takibini yapan dr