Saree2 23 haftalik hamileyim son 1 haftadir cok agrilarim vardi doktor kontrolumde bebegimin aşağıda oldugunu soyledi doktorum dinlen dedi bel ve kasık agrilarim cok var Erken dogum riski olur diye korkuyorum yasayan varmi boyle bisey ? Cinsiyeti kiz
ayla__ Saree2 ben 26 haftalık oldum 2 haftadır benimde belim çok agiriyor bebeğin hareketleri iyi yukarda inşallah normaldir bu durum ya bel ağrısı kuyruk sokumu ağrısı vs
Saree2 ayla__ Bugun görüştüm bol dol dinlenmen gerekiyor dedi Rahim boyunun kisalmamasi gerekiyormuş erken dogum olmamasi için. Cok stres yapmamak lazim ama dikkatli olmak gerekiyor anladigim kadarıyla 😞
Saree2 ayla__ ama sizinki normal bence bel agrisi vs. Oluyor bebek yukardaymis Benim malesef kasiklarimda insallah saglikla ilerler sureclerimiz🌺☺️