Camburnu61-
Ben de 36+1 ve hala dönmedi, arada baş geliş olup sonradan dönme vs de olmadı, hep kafa yukardaydı. Bir de sağ tarafta kaburgamın altına koyuyor kafayı sürekli, konfor alanı ilan etti orayı :) Tavsiye edilen hareketleri de yaptım ama faydası olmadı henüz. Bu akşam kafasının olduğu yere soğuk şişe koydum belki soğuktan kaçar diye ama kaçmadı. Ama baya hareket etti sonrasında. Tekrar deneyeceğim sonra.